Keynote lezing Zakelijke Creativiteit

Een interactieve lezing over creatief denken in een zakelijke context

Je organisatie heeft creativiteit nodig

Er moeten meer onderscheidende oplossingen komen op de vraagstukken waar je mee te maken hebt. Je weet dat je organisatie creativiteit nodig heeft. Want één idee is géén idee.

Daarom wil je je mensen op  een actieve manier kennis laten maken met zakelijke creativiteit. Je organiseert binnenkort een bijeenkomst met de hele organisatie. Een mooie gelegenheid om met deze actieve lezing over creativiteit die oogjes weer te laten twinkelen. 

Innovatiekracht vergroten; doen, doen, doen

Deze interactieve keynote lezing ‘Zakelijke Creativiteit’ is zeer geschikt om je team, je mensen, je organisatie kennis te laten maken met creatief denken. Je zult zien, iedereen is creatief en iedereen kan creatief leren denken. 

Als je je innovatiekracht in je bedrijf wil vergroten dan is deze interactieve presentatie over creatief denken een krachtige en inspirerende kick off. Creatief denken moet je ervaren en doen, doen, doen.

Twinkels in je ogen met krachtige denktechnieken

In ruim 45 tot 60 minuten ervaar je waarom creatief denken belangrijk is, leer je spelenderwijs minimaal twee krachtige creatieve denktechnieken. Het enige wat je hierna wil, is er mee aan de gang gaan. 

Met gegarandeerde twinkels in je ogen, zul je de volgende dag niet weten wat je meemaakt. 

“De keynote lezing van Rex is zeer boeiend. Hij laat je inzien hoe belangrijk creativiteit – creatief denken – is voor jezelf en voor je onderneming en hoe je die creativiteit kunt stimuleren. Hij geeft een verfrissende kijk op zakelijk creatief denken en geeft je nieuwe inspiratie”. Rolf morssinkhof. directeur eigenaar van Morssinkhof Rymoplast.

Creatieve inspiratie

Klaar voor die twinkels in je ogen? Neem dan nu contact op!

Succesvol Brainstormen? Check de tips en doe de test.