Gratis Masterclass Resultaatgericht Innoveren

Ontdek het geheim van succesvolle innovatie
Kosteloos en vrijblijvend

Masterclass Resultaatgericht Innoveren – woensdag 1 september

Succesvol nieuwe producten en diensten ontwikkelen

  • Duren innovatieprojecten te lang en kosten ze te veel?
  • Denken projectteamleden alleen maar in risico’s en bestaande patronen?
  • Slaan nieuwe producten of diensten niet aan bij klanten?
  • Blijft de waan van de dag overheersen? 
  • Ontbreekt intern draagvlak?

Onze omgeving veranderd snel. Bestaande producten en diensten staan onder druk. Het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten echter duurt te lang en kost teveel. De projectteams benoemen vooral de risico’s en vervolgens blijft alles bij het oude. 

Veel organisaties die ik spreek worstelen hiermee. Hoe geef je structurele aandacht aan het creëren van nieuwe waarde als de werkdruk van elke dag de boventoon voert? Hoe ga je van onzekerheid tijdens innovatie naar doordacht intern ondernemerschap met bewust gekozen risico’s? 

Jij als gedreven leider, verantwoordelijk voor nieuwe product- en dienstinnovaties wilt hier mee aan de slag. Jij wilt aan de top van de markt mee blijven doen met nieuwe producten en diensten die aanslaan, zodat je je merkt kunt versterken en door kunt groeien in impact en financiën. Graag doe je dit met een innovatieteam dat op eigen kracht en met veel plezier samenwerkt zodat ze energie krijgen van innovatie.

 

Sneller succesvolle nieuwe producten of diensten lanceren

Wat maakt dat sommige organisaties er in slagen om binnen zes maanden nieuwe producten en diensten te ontwikkelen die ook nog eens omarmt worden door klanten. Waarbij aandacht voor bestaande business én bezig zijn met innovatie goed in balans is. Dit allemaal met innovatieteamleden die vol energie en met veel plezier aan beide werken. 

Deze organisaties hebben geleerd welke stappen en gedrag ze nodig hebben om succesvol te innoveren. Dit vraagt om een duidelijke methode, mindset en krachtige regievoering. Wil je weten welke kansen hier liggen voor jouw organisatie?

 

Geef je dan op voor deze online masterclass. Hierin ontdek je o.a.:

  • Welke mindset essentieel is voor het succesvol ontwikkelen van nieuwe producten en diensten.
  • Hoe je intern draagvlak creëert én samen met klanten innoveert. 
  • 2 high end innovatie tools om vaste denkpatronen te doorbreken die direct toepasbaar zijn. 

Voor de duidelijkheid: het is een masterclass, geen webinar. 

Het is een masterclass waarin je actief aan de gang gaat. We werken in blokken. Elke blok deel ik kort waardevolle innovatie kennis vervolgens ga je dat zelf ervaren. Deelname is, na aanmelding en op basis van selectie. 

De masterclass is gericht op ambitieuze ondernemers, projectleiders, (business unit) managers, directeuren, kortom, je bent eindverantwoordelijk voor innovatietrajecten. Dit kan voor middelgrote of grote organisaties zijn of elke andere organisatie die serieuze stappen wil maken op het gebied van innovatie. 

Samen met jullie ga ik voor kwaliteit. Daarom werk ik met kleine groepen zodat we gericht met elkaar aan de slag kunnen en er ruimte is om direct vragen aan mij te stellen. 

Deze masterclass is interessant voor jou als jij: 

  • Durft te investeren in jezelf en je organisatie. 
  • Actief regie wil voeren bij innovatieprojecten. 
  • Een ambitieuze doorzetter bent mét geduld. 
  • Enthousiast blijft als onzekerheid toeneemt. 
  • Begrijpt dat het niet om jou, maar om je klanten en je team draait. 

Deelname online masterclass Resultaatgericht Innoveren.

Deelname aan de online masterclass is gratis. Vul hieronder je gegevens in. 

Let op: er zijn maximaal 12 plekken beschikbaar. 

 

    Ik neem aanvragen zeer serieus omdat ik voor kwaliteit en resultaat ga en zowel jouw tijd als mijn tijd kostbaar is. Om die reden wil ik je vragen om een paar korte vragen in te vullen. Je hoort zo snel mogelijk of je deelname bevestigd wordt.


    Resultaatgericht innoveren biedt je de mogelijkheid om: 

    • Door te groeien in impact en financiën met nieuwe producten en diensten. 
    • Marktleider te worden en blijven. 
    • Veel tijd en geld te besparen door simpel nieuwe producten en diensten te bedenken en lanceren. 
    • Klanten tot ambassadeurs te maken en ze voor langere tijd te binden en boeien. 
    • Een geïnspireerd en ondernemend innovatieteam te creëren die op eigen kracht innovatietrajecten trekt.
    • Een pijplijn te vullen met intern gedragen nieuwe onderscheidende kansen en ideeën. 
    • Een ondernemendere organisatie te creëren gericht op kansen in plaats van risico’s. 

    Ontdek waar voor jou en jouw organisatie de innovatiekansen liggen. Ik denk graag met je mee.