De TWNQL Story

Er was eens...

Nieuwe inzichten

Het begon in 1990 met een wereldreis die uiteindelijk 2 jaar duurde. Het avontuur tegemoet. Samen met 150 andere jongeren uit 25 verschillende landen. Ieder met eigen doelen en verwachtingen maar wel met een gemene deler: een impact maken op de maatschappij. Dit deden we door onderling begrip – als boodschap – centraal te stellen bij alles wat we deden. Bijvoorbeeld door het doen van vrijwilligerswerk. Mijn eigen kaders waren belangrijk, ik wilde onafhankelijkheid dus geen religieuze of politieke invloed. Gewoon als authentiek mens bijdragen aan nieuwe inzichten.

Deelnemen kostte veel geld, meer dan 10.000 euro. Ik had een half jaar om dat bij elkaar te halen. Na zo’n 4 tot 5 bijbaantjes per dag voor een aantal maanden zat die klus er op. Ik kon gaan, op weg naar het onbekende.

Creativiteit en nieuwsgierigheid

Waarom deed ik dit en wat dreef mij? Nieuwsgierigheid, de wil om ‘iets’ bij te dragen aan deze wereld en passie voor het leven. Grote leerpunten kwamen onderweg voorbij. Bijvoorbeeld, samenwerken, vanuit je eigen kracht en passie werken, communiceren, doel en resultaatgericht zijn, creatief en nieuwsgierig blijven. Je makkelijk aan kunnen passen.

Passie voor innovatie

In deze twee jaar werd het fundament gelegd voor mijn passie voor vernieuwing, innovatie, verbetering en het constant ontdekken en toepassen van nieuwe ideeën, concepten en processen. Creativiteit, doorzettingsvermogen, resultaatgerichtheid, nieuwsgierigheid, open staan voor mensen uit andere culturen waren kernwoorden.

TWNQL helpt vernieuwen

Vele internationale en nationale omzwervingen later heb ik TWNQL opgericht.
TWNQL (lees Twinkel) is een netwerkorganisatie en helpt organisaties vernieuwen. TWNQL staat voor passie voor innovatie, voor een lach in de ogen krijgen. Vernieuwing kan pas echt slagen als er sprake is van passie en de wil om te vernieuwen van binnenuit komt. Persoonlijke betrokkenheid van zowel Rex en TWNQL’s exclusieve, ervaren en professionele netwerkpartners als jijzelf (de opdrachtgever) speelt dan ook een belangrijke rol bij de aanpak van TWNQL.

Wil jouw organisatie ook nieuwe ideeën en vernieuwen?
Check dan hier of de aanpak van TWNQL past!

Meer informatie over Innovatiekracht en Zakelijke Creativiteit?

Klaar om te innoveren? Doe de innovatie APK.

Succesvol Brainstormen? Check de tips en doe de test.